Technické údaje

Výrobce: Fiat
Turín
Itálie

Karoserie: samonosná celokovová dvoudvéřová dvoumístná limuzína s plátěnou střechou. Obě přední sedadla mají sklopná opěradla, opěradlo zadního sedala je také sklopné - ke zvětšení zavazadlového prostoru. Již na podzim r.1957 automobil dostal sluneční clony, přepínač tlumených/dálkových světel u volantu, polstrovaná zadní sedadla a kryty hlavy kol, stále však byl v prodeji i levnější verze.V r. 1965 dostal dveře otevírající se po směru jízdy (s panty vepředu) a s bočníma větračkama ve dveřích. V září r.1968 dostala verse Lusso také nárazník s houkačkou, vybavení přístroji jako u F 850. Od r. 1972 bylo vnitřní vybavení značně zjednodušeno. Luxusnější versí je model 500L s karosérií o 55mm delší s leštěnými lištami a okrasnými rámečky, přídavné nárazníky, s komfortnějším čalouněním a palivoměrem výrobní štítek vozidla má označení 110 F/L, přístrojová deska má matný potah a navíc palivoměr.

Motor: čtyřdobý zážehový stojatý dvouválec OHV (pohon vačkového hřídele řetězem), uložený za zadní nápravou.. Se dvěma šikmými vysutými ventily na válec, vačkový hřídel poháněn řetězem. Válce jsou ze specielní litiny, hliníková hlava válců s ventilovými sedly. Klikový hřídel uložen ve dvou tenkostěnných ložiskách vylitých ložiskovým kovem (podobně i ojniční ložiska). Písty z lehké slitiny mají 4 pístní koroužky.
Zdvihový objem: 479 ccm
v r. 1958 zvýšen na 499,5 ccm
v r. 1972 snížen na 594 ccm.
Max.výkon: 9,6 kW (13 k) při 4000 ot./min
ke konci roku již 11,1 kW (15 k)
v r. 1958 zvýšen na 15,8 kW (21,5 k)
v r. 1972 zvýšen na 13,3 kW (18 k) při 4400ot..
Chlazení: vzduchové radiálním ventilátorem
Mazání: tlakové, oběžné s odstředivým čističem

pro 479ccm/13k

Točivý moment: 27 Nm/2500 ot-1 (od 1958 3,1 kpm/3000ot)
Kompresní poměr 6,1:1 (od 1958 7,1 : 1)
Vrtání: 66 mm (od 1958 67,4mm)
Zdvih: 70 mm
Zapalovací svíčka Pal N 8Y
Karburátor: spádový s čističem paliva
Weber 26 ZNB 10

Zapalování:  dynamoakumulátorové.

Akumulátor napětí/kapacita:  12 V/ 32 Ah

Dynamo:  12 V/ 250W

Spouštěč:  12 V/ 0,5kW

Převodovka: čtyřstupňová s přímým řazením ve společné skříni s rozvodovkou. 2-4 rychlostní stupeň se synchronizací

převody
1. 3,700
2. 2,066
3. 1,300
4. 0,875
Zpátečka 5,144

Spojka: Suchá jednokotoučová s mechanickým ovládáním, s obložením FERODO, vnější průměr 140mm.

Přední náprava: Nezávislé zavěšení, lichoběžníková, spodní příčná listová pružina. Řízení šnekové.

Zadní náprava: Hnaná, nezávislé zavěšení, kliková se suvnými rameny.

Pérování: Vpředu příčná listová půleliptická pružina, vzadu vinuté pružiny.

Tlumiče: Kapalinové teleskopické.

Brzdy: Bubnové, kapalinové na všech kolech.

Pneumatiky: 5,20 - 12 od března 1965 radiální 125 SR 12 (huštění 1,1-1,3 /1,6-1,9 atm.; ráfky 3,5" X 12)

Rozměry: rozvor náprav: 2000 mm.
rozchod kol vpředu / vzadu: 1144 / 1154 mm.
celkové rozměry: 3215x1380x1405 mm.

Max. rychlost:  při 13 k.......................85 km/h
                 při 15 k .......................96 km/h
                 při 21,5 k...................105 km/h

Zrychlení 0-96km/h: při 13 k.............32,1 sec..

Zbrždění 80-0km/h: 35,6m

Vnější hlučnost:77,5dB

Průměrná spotřeba: 5,7 l /100 km.

Palivová nádrž: 21litrů

Min. oktanový požadavek: 83