V počátku r. 1951 bylo nutno nahradit již překonaný Fiat
Topolino modernějším typem. Byly také stanoveny hlavní znaky: rychlost vyšší 85
km/h, prostor vozu pro 4 osoby, vlastní hmotnost asi 450 kg a 200 kg by měly vážit
mechanické součásti.
Vůz Fiat 600 byl představen 10.března 1955 na Ženevském autosalonu
s pevnými skly ve dveřích. O rok později byla představena i verze se sklápěcí
střechou a s posuvnými okny ve dveřích a oblíbený model "Multipla"
(čtyřdveřový, se šikmým čelem). Do roku 1969 si mohli zákazníci vybrat
mezi Fiatem 600 a NSU-Fiat Jagst (vyráběný od r.1956); oba měli
stejnou cenu, ale přesto se 95% německých zákazníků rozhodlo
pro germánskou licenci. Ta se lišila zadními zástěrkami (lapači nečistot)
s nápisem NSU/Fiat, jasně červený potah volantu, jakož i spodek přístrojové
desky, znak na přední kapotě s nápisem Jagst, dále pak "celočervenými"
koncovými svítilnami a otáčkoměrem na přání.
Do r. 1958 byl model F 600 vyráběn ve čtyřech sériích. Pátá
série dostala motor se zvýšeným výkonem.
V roce 1960 byl uveden na trh model F 600 D, který měl již motor o
vyšším zdvihovém objemu a dveře měly panty vpředu a větrací okénka.
V r.1970 byla výroba po 2.590.000 ks zastavena.(z toho 110.000
Multipla a D Multipla).