Technické údaje

Výrobce: Fiat
Turín
Itálie

Karoserie: samonosná celokovová dvoudvéřová čtyřmístná limuzína, uzavřená či s plátěnou střechou. V r. 1960 dostal dveře otevírající se po směru jízdy (s panty vpředu) a s bočníma větračkama ve dveřích.

Motor: řadový čtyřdobý zážehový čtyřválec OHV, uložený za zadní nápravou podél. Se dvěma šikmými vysutými ventily na válec, vačkový hřídel poháněn řetězem.
Typ motoru: 100 000
Zdvihový objem: 633 ccm
v r. 1960 zvýšen na 767 ccm.
Max.výkon: 14 kW (19 k) při 4800 ot./min
v r. 1960 se zvýšením objemu 15,8 kW (21,5 k) při 4600 ot./min
v r. 1958 zvýšen na 18 kW (24,3 k)
v r. 1960 zvýšen na 23,6 kW (31,9 k).
Kompresní poměr 7,5 : 1
Zapalovací svíčka Pal N 7
Točivý moment: 38 Nm/2800 ot./min.
v r. 1960 se zvýšením objemu 40 Nm/2800 ot./min
Vrtání: 60 mm
Zdvih: 56 mm
Karburátor: Weber 22 IM, nebo Weber 22 DRA 1, nebo Solex C 22 BICF
Chlazení: kapalinové (4,3 litru)

Zapalování:  dynamoakumulátorové.

Akumulátor napětí / kapacita:  12 V/ 28Ah

Zapalovací svíčka:  14/225

Převodovka: čtyřrychlostní, mechanická se synchronizací II., III. a IV. stupně, v bloku s motorem.

Rozvodovka: Šroubové soukolí, převodový poměr v rozvodovce 5,375:1

Spojka: Suchá jednokotoučová s mechanickým ovládáním.

Podvozek: Samonosný rám.

Přední náprava: Nezávislé zavěšení, horní trojúhelníková příčná ramena, spodní příčná listová pružina. Řízení maticové

Zadní náprava: Hnaná, nezávislé zavěšení šikmo uloženými trojúhelníkovými příčnými rameny.

Pérování: Vpředu příčná listová pružina, vzadu vinuté pružiny.

Tlumiče: Kapalinové teleskopické.

Brzdy: Bubnové na všech kolech.

Pneumatiky: 5,20 - 12 nebo radiální 145SR 12 (huštění 1,4 / 2,0 atm.)

Rozměry: rozvor náprav: 2000 mm.
rozchod kol vpředu / vzadu: 1144 / 1154 mm.
celkové rozměry: 3215x1380x1405 mm.

Pohotovostní hmotnost: 585 kg.

Dovolené zatížení:  320 kg.

Max. rychlost: 95 km/h od r.1960 103km/h.

Průměrná spotřeba: 5,7 l /100 km.

Palivová nádrž: 21 litrů později 27 litrů

Min. oktanový požadavek: 91 (special)