Výrobce: | Gorkovskij Avtomobilnyj Zavod |
SSSR |
Karoserie: celokovová, samonosná, čtyřdvéřová, uzavřená, pětimístná
Motor: čtyřdobý zážehový čtyřválec OHV, uložený vpředu podél |
objem motoru: | 2445 cm3 | |
výkon: | 59 kW (79,7 k) při 4500ot. | točivý moment: | 186,3 Nm při 2400ot. |
vrtání: | 92 mm | |
zdvih: | 92 mm | |
kompresní poměr: | 8,2:1 | |
karburátor: | jednokomorový spádový K-105 | |
chlazení: | kapalinové | |
zapalování: | 1-2-4-3 |
Převodovka: třírychlostní (některé vozy r.v.1957-58 mají hydrodynamickou samočinnou převodovku)
Řazení: pákou pod volantem
Spojka: suchá jednokotoučová s hydraulickým ovládáním
Brzdy: kapalinové, na všech kolech bubnové. Převodová ruční brzda.
Řízení: maticové se šroubem a maticí
Přední náprava: lichoběžníková s nezávislým zavěšením kol
Zadní náprava: tuhá, hnaná pomocí kardanova hřídele
Pérování: vpředu vinuté pružiny, vzadu půleliptická listová pera
Tlumiče: na všech kolech hydraulické
Pneumatiky: 6,70 - 15
Pohotovostní hmotnost: 1360 kg
Max. rychlost: 135 km/h
Spotřeba: 11-13 l /100 km