Výrobce: | Zbrojovka, Ing. František Janeček |
Praha |
Karoserie:
s kostrou z tvrdého dřeva potažená plechem vyráběná v několika provedeních- čtyřsedadlový uzavřený tudor byl nejrozšířenější | |
- čtyřsedadlový otevřený tudor | |
- dvousedadlový roadster byl nejpopulárnější | |
- otevřený typ označovaný jako vojenský či policejní | |
- karoserie vyráběné na zakázku firmou Sodomka |
Motor: dvoudový zážehový dvouválec uložený za přední nápravou podél
objem motoru: | 616 cm3 | |
výkon: | 14,4 kW (19,5 k) při 3500 ot./min. | |
vrtání: | 70 mm | |
zdvih: | 80 mm | |
karburátor: | horizontální Solex 26GHF | |
kompresní poměr: | 6:1 | |
chlazení: | kapalinové, termosifonové s náporovým chladičem |
Motor tvoří montážní celek s převodovkou a rozvodovkou přední nápravy. Tvoří ho litinový blok s hliníkovou hlavou, klikovou skříní a písty. Klikový hřídel je skládaný, třikrát uložený
Elektrická instalace: | Bosh | |
napětí: | 6 V | |
akumulátor: | 60 Ah |
Převodovka: třírychlostní bez synchronizace
Řazení: pákou pod přístrojovou deskou
Spojka: suchá jednokotoučová s mechanickým ovládáním
Brzdy: provozní na všechna kola s mechanickým ovládáním, parkovací jen na zadní
Řízení: na pravé straně, převod hřebenem s pastorkem
Podvozek: páteřový rám čtyřhraného průřezu z lisovaných ocelových plechů, vpředu rozvidlený
Přední náprava: hnaná hřídelí s jedním kloubem pryžovým u rozvodovky, druhým homokynetickým u kola, spodní rameno trojúhelníkové, horní tvořeno listovým perem
Zadní náprava:kyvadlová, stejné konstrukce jako přední
Pérování: příčná půleliptická listová pera
Pneumatiky: 4,75 - 16
Ráfky: 3,00 x 15
Rozměry: | vnější rozměry (roadster): | 3000x1350x1360 mm. |
rozchod kol: | 1050 mm | |
rozvor náprav: | 2350 mm | |
světlá výška | 175 mm |
Pohotovostní hmotnost: 700 kg
Max. rychlost: 90 km/h
Spotřeba: 6,5 - 7,5 l /100 km
Objem palivové nádrže: 23 l