Technické údaje

Výrobce: Zbrojovka, Ing. František Janeček
Praha

Karoserie: s kostrou z tvrdého dřeva potažená plechem vyráběná v několika provedeních

- čtyřsedadlový uzavřený tudor byl nejrozšířenější
- čtyřsedadlový otevřený tudor
- dvousedadlový roadster byl nejpopulárnější
- otevřený typ označovaný jako vojenský či policejní
- karoserie vyráběné na zakázku firmou Sodomka

Motor: dvoudový zážehový dvouválec uložený za přední nápravou podél

objem motoru: 616 cm3
výkon: 14,4 kW (19,5 k) při 3500 ot./min.
vrtání: 70 mm
zdvih: 80 mm
karburátor: horizontální Solex 26GHF
kompresní poměr: 6:1
chlazení: kapalinové, termosifonové s náporovým chladičem

Motor tvoří montážní celek s převodovkou a rozvodovkou přední nápravy. Tvoří ho litinový blok s hliníkovou hlavou, klikovou skříní a písty. Klikový hřídel je skládaný, třikrát uložený

Elektrická instalace: Bosh
napětí: 6 V
akumulátor: 60 Ah

Převodovka: třírychlostní bez synchronizace

Řazení: pákou pod přístrojovou deskou

Spojka: suchá jednokotoučová s mechanickým ovládáním

Brzdy: provozní na všechna kola s mechanickým ovládáním, parkovací jen na zadní

Řízení: na pravé straně, převod hřebenem s pastorkem

Podvozek: páteřový rám čtyřhraného průřezu z lisovaných ocelových plechů, vpředu rozvidlený

Přední náprava: hnaná hřídelí s jedním kloubem pryžovým u rozvodovky, druhým homokynetickým u kola, spodní rameno trojúhelníkové, horní tvořeno listovým perem

Zadní náprava:kyvadlová, stejné konstrukce jako přední

Pérování: příčná půleliptická listová pera

Pneumatiky: 4,75 - 16

Ráfky: 3,00 x 15

Rozměry: vnější rozměry (roadster): 3000x1350x1360 mm.
rozchod kol: 1050 mm
rozvor náprav: 2350 mm
světlá výška 175 mm

Pohotovostní hmotnost: 700 kg

Max. rychlost: 90 km/h

Spotřeba: 6,5 - 7,5 l /100 km

Objem palivové nádrže: 23 l