Historie

   V roce 1963 bylo na franfurtském autosalonu představeno Porsche typ 901 s dvoulitrovým motorem o výkonu 96kW. Na protest Peugeotu se však označení muselo změnit na 911.
   Na podzim r.1964 se započala sériová výroba a hned o rok později přišel na trh i otevřená verse Targa, nejprve však s odnímatelným střešním panelem.
   Roku 1967 došlo u vese 911S ke zvýšení výkonu z 97 na 119kW (vyráběla se do r.75). V roce 1968 byl pro zmírnění přetáčivosti vozu prodloužen rozvor náprav o 57mm, a mohli ste si vybrat motor o výkonu 81 až 125kW. A byl uveden na trh levnější typ 911T a typ 911L s karburátorem Weber. Do konce roku 1971 byl dvakráte zvýšen objem motoru - nejprve na 2,2 litru a později až na 2,4 litru. Poslední inovací starého provedení byla legendární Porsche Carrera RS z roku 1973. Roku 1974 byla poprvé karoserie od základů přepracována. Přibyli masivní nárazníky a roku 1976 i pozinkovaná karosérie.
   Základní provedení a verse Carrera nahradil roku 1977 typ 911 SC s motorem objemu 3,0 litru. V roce 1983 (rok po zavedení kabrioletu do výroby) byla uvedena Carrera s motorem 3,2 litru a výkonu 170kW.
   V roce 1989 vznikla druhým kompletním přepracováním Carrera 2 a Carrera 4 s interním označením 964 se stejným motorem, ale pohonem všech kol. Po čtyřech letech se zmodernizováním vznikla verse 993. V roce 1997 se začala vyrábět současná verse Porsche 911 Carrera s továrním označením 996.