Výrobce: | Zuffenhausen |
Německo |
Karoserie: samonosná, dvoudvéřová, dvoumístná, uzavřená (od r.66 provedení Targa otevřená) nebo od r.82 cabrio.
Motor: čtyřdobý zážehový plochý šestiválec DOHC, uložený podélně nad zadní nápravou. |
objem motoru: | 1991 cm3 v letech 1970-72 2,2 litru od r.72 2341 cm3 v letech 1973-77 2,7 litru v letech 1978-81 3,0 litru v letech 1982-89 3,2 litru |
|
točivý moment: | 163 Nm při 4600 ot./min od r.1972 196 Nm při 4000 ot./min |
|
výkon: | 97 kW (132 k) při 6200 ot./min od r.1972 96 kW (130 k) při 5600 ot./min v letech 1967-75 u 911S 119 kW (161,5 k) v letech 1972-77 157 kW (213 k) |
|
vrtání (2,0ccm): | 80 mm | |
zdvih (2,0ccm): | 66 mm | |
kompresní poměr: | 9:1 | |
karburátor: | v letech 1968-69 u 911L Weber v letech 1969-73 u 911E se vstřikováním paliva, a od r.73 všechny modely. |
|
chlazení: | vzduchem |
Elektrická instalace: | napětí: | 12 V |
Převodovka: čtyřrychlostní se synchronizací, v letech 1966-79 i samočinná převodovka Sportmatic, od r.78 se sériově montovala pětistupňová mechanická převodovka (od r.1972 na přání).
Spojka: suchá jednokotoučová s hydraulickám ovládáním
Přední náprava: s příčnými rameny a skrutnými tyčemi. Od r.1972 McPherson. U typu Carrera 4 i hnaná.
Zadní náprava: hnaná, kyvadlová úhlová se skrutnými tyčemi. Od r.1972 víceprvková.
Brzdy: na všech kolech kotoučové.
Pneu: 185/70 VR 15
Rozměry: | rozvor náprav: | 2184 mm od r.69 2240 mm |
rozchod kol vpředu / vzadu: | 1321 / 1295 mm | |
celkové rozměry: | 4114x1575x1270 mm od r.1972 4147x1610x1320 |
Pohotovostní hmotnost: 990 kg, od r.1972 1060 kg.
Max. rychlost: 217 km/h
od r.1972 205 km/h
v letech 1973-77 přes 240 km/h
Zrychlení 0-100 km/s: 8,1 s, od r.1972 10,0 s.
Spotřeba: 15 l/100km
Palivová nádrž: 62 litrů
Tehdejší cena: 22 980 DM