Výrobce: | AZNP Mladá Boleslav |
Československo |
Karoserie: čtyřdvéřová, otevřená se sklopným čelním sklem, pětimístná.
Motor: řadový čtyřdobý zážehový čtyřválec OHV, uložený nad přední nápravou |
objem motoru: | 1490 cm3 | |
točivý moment: | 98 Nm při 2750 ot./min. | |
výkon: | 38 kW (50.5 k) při 3600 ot./min. | |
vrtání: | 78 mm | |
zdvih: | 78 mm | |
kompresní poměr: | 8:1 | |
karburátor: | Solex UBIP | |
chlazení: | kapalinové |
Převodovka: čtyřrychlostní se synchronizací II., III. a IV. stupně. Rozsah 1:1 až 6,3:1.
Přídavná převodovka: dvourychlostní bez synchronizace, stupně1:1 a 1:2,5. Tvořila zároveň rozdělovací převodovku pro pohon přední nápravy. Přední pohon se řadil současně s redukcí.
Uzávěrka diferenciálu: pouze na obou nápravách
Spojka: suchá jednokotoučová s mechanickým ovládáním
Stoupavost: 57%
Brodivost: 600 mm
Brzdy: kapalinové, bubnové, parkovací byla převodová
Pneumatiky: 7,5x16"
Nápravy: kyvadlové, odpružené podélnými zkrutnými tyčemi, kola zavěšena na dvou lichoběžníkových ramenech trubkového průžezu, lisovaných a svařovaných, z nichž spodní bylo spojeno s torzní tyčí podélně umístěnou vedle rámu. V nábojích kol bylo pro dosažení vysoké světlé výšky čelní ozubení kol. Skříně stálých převodů náprav byly pevně uloženy v rámu a kola se poháněla prostřednictvím kardanových hřídelů s jehlicovými klouby krytými pryžovou manžetou. Na přední nápravě byly klouby homokinetické.
Mazání: centrální
Tlumiče: teleskopické na všech kolech
Rozměry: | rozvor náprav: | 2200 mm |
celkové rozměry: | 3500x1670 mm | |
světlá výška: | 380 mm | |
nájezdový úhel: | vpředu i vzadu 48° |
Pohotovostní hmotnost: 1200 kg
Užitečná hmotnost: 450 kg
Max. hmotnost přívěsu: krátkodobě 500 kg
Max. rychlost: 90 km/h (při zkouškách až 120km/h), typ 972 ve vodě 12km/h
Spotřeba: na silnici 12 l /100 km, v terénu asi 16 l/100 km