Technické údaje

Výrobce: AZNP Mladá Boleslav
Československo

Karoserie: čtyřdvéřová, otevřená se sklopným čelním sklem, pětimístná.

Motor:  řadový čtyřdobý zážehový čtyřválec OHV, uložený nad přední nápravou
objem motoru: 1490 cm3
točivý moment: 98 Nm při 2750 ot./min.
výkon: 38 kW (50.5 k) při 3600 ot./min.
vrtání: 78 mm
zdvih: 78 mm
kompresní poměr: 8:1
karburátor: Solex UBIP
chlazení: kapalinové

Převodovka: čtyřrychlostní se synchronizací II., III. a IV. stupně. Rozsah 1:1 až 6,3:1.

Přídavná převodovka: dvourychlostní bez synchronizace, stupně1:1 a 1:2,5. Tvořila zároveň rozdělovací převodovku pro pohon přední nápravy. Přední pohon se řadil současně s redukcí.

Uzávěrka diferenciálu: pouze na obou nápravách

Spojka: suchá jednokotoučová s mechanickým ovládáním

Stoupavost: 57%

Brodivost: 600 mm

Brzdy: kapalinové, bubnové, parkovací byla převodová

Pneumatiky: 7,5x16"

Nápravy: kyvadlové, odpružené podélnými zkrutnými tyčemi, kola zavěšena na dvou lichoběžníkových ramenech trubkového průžezu, lisovaných a svařovaných, z nichž spodní bylo spojeno s torzní tyčí podélně umístěnou vedle rámu. V nábojích kol bylo pro dosažení vysoké světlé výšky čelní ozubení kol. Skříně stálých převodů náprav byly pevně uloženy v rámu a kola se poháněla prostřednictvím kardanových hřídelů s jehlicovými klouby krytými pryžovou manžetou. Na přední nápravě byly klouby homokinetické.

Mazání: centrální

Tlumiče: teleskopické na všech kolech

Rozměry: rozvor náprav: 2200 mm
celkové rozměry: 3500x1670 mm
světlá výška: 380 mm
nájezdový úhel: vpředu i vzadu 48°

Pohotovostní hmotnost: 1200 kg

Užitečná hmotnost: 450 kg

Max. hmotnost přívěsu: krátkodobě 500 kg

Max. rychlost: 90 km/h (při zkouškách až 120km/h), typ 972 ve vodě 12km/h

Spotřeba: na silnici 12  l /100 km, v terénu asi 16 l/100 km