Výrobce: | ČZ Strakonice a Škoda Mladá Boleslav |
Československo |
Karoserie: Plošinová, samonosná, celokovová s přední částí v trambusovém provedení. Na plošině jsou podélné lavice pro 8 lidí. Lavice jsou odnímatelné, či sklopné.
Motor: (ze Š1202) čtyřdobý zážehový čtyřválec OHV, uložený vpředu podél |
objem motoru: | 1221 cm3 | |
točivý moment: | 84,3 Nm při 2500 ot./min | |
výkon: | 33,09 kW při 4200 ot./min | |
vrtání: | 72 | |
zdvih: | 75 | |
kompresní poměr: | 7,1:1 | |
karburátor: | 32 SOP |
Převodovka: typ převodovky s předlohou, čtyřrychlostní se synchronizací II., III. a IV. stupně.
Přídavná převodovka: dvourychlostní bez synchronizace. Tvořila zároveň rozdělovací převodovku pro pohon přední nápravy. Přední pohon se řadil současně s redukcí.
Uzávěrka diferenciálu: pouze na obou nápravách
Spojka: suchá jednokotoučová s mechanickým ovládáním a tlumičem záběru.
Brzdy: kapalinové, bubnové zvětšeného průměru (než Š1202), parkovací působí na zadní kola.
Nápravy: (ze Š1202)
Rozměry: š/v/d: 1680/1850/3540mm
Pohotovostní hmotnost: 930 kg
Užitečná hmotnost: 800 kg
Max. rychlost: 80 km/h