Technické údaje

Výrobce: ČZ Strakonice a Škoda Mladá Boleslav
Československo

Karoserie: Plošinová, samonosná, celokovová s přední částí v trambusovém provedení. Na plošině jsou podélné lavice pro 8 lidí. Lavice jsou odnímatelné, či sklopné.

Motor: (ze Š1202) čtyřdobý zážehový čtyřválec OHV, uložený vpředu podél
objem motoru: 1221 cm3
točivý moment: 84,3 Nm při 2500 ot./min
výkon: 33,09 kW při 4200 ot./min
vrtání: 72
zdvih: 75
kompresní poměr: 7,1:1
karburátor: 32 SOP

Převodovka: typ převodovky s předlohou, čtyřrychlostní se synchronizací II., III. a IV. stupně.

Přídavná převodovka: dvourychlostní bez synchronizace. Tvořila zároveň rozdělovací převodovku pro pohon přední nápravy. Přední pohon se řadil současně s redukcí.

Uzávěrka diferenciálu: pouze na obou nápravách

Spojka: suchá jednokotoučová s mechanickým ovládáním a tlumičem záběru.

Brzdy: kapalinové, bubnové zvětšeného průměru (než Š1202), parkovací působí na zadní kola.

Nápravy: (ze Š1202)

Rozměry: š/v/d: 1680/1850/3540mm

Pohotovostní hmotnost: 930 kg

Užitečná hmotnost: 800 kg

Max. rychlost: 80 km/h