Technické údaje:

Výrobce: Tatra n.p.
Kopřivnice
Československo

Karoserie:   Samonosná čtyřdveřová svařená z ocelových výlisků. Řazení pod volantem bylo zvoleno kvůli přepravě třech cestujících na předním sedadle. Vozy byly otypovány jako šestimístné, po r.1968 díky povinnosti zavést bezpečnostní pásy jako pětimístné.
    Od r. 1963 změna na T603/2 - čtyřoká maska, přístrojová deska, větší zadní skupinové svítilny, změna umístění ovládání topení, nové čalounění a změněna páčka otevírání dvěří (zevnitř), r. 67- přední sklo zvýšeno o 60 mm, r. 68- nová maska (světla dále od středu)

Motor: čtyřdobý zážehový vidlicový (V90°) osmiválec s rozvodem OHV. Kliková skříň i spodní víko motoru, hlava válců a sací potrubí jsou z lehké slitiny.

(T603-F) Vrtání 75 mm
Zdvih 72 mm
Objem motoru 2545 cm2
Kompresní poměr 6,5:1
Max. výkon 69,9 kW (95 k) při 4800 ot./min
Max. točivý moment 152 N.m
Karburátor 2x dvojitý Jikov 30 SSOP- spádové. S předehříváním řízeným na podtlaku v sacím potrubí. Později od výfuku.
Chlazení vzduchem, 2 axiálními větráky poháněnými klínovými řemeny odklikového hřídele s termostaticky ovládanou klapkou za výstupem vzduchu z motoru v zadním nárazníku, mezi válci přisává čerstvý vzduch. Po obou stranách motoru olejové chladiče.
Vzduchový filtr odstředivý s olejovou náplní.
Výfuk každá řada válců má samostatný výfuk, později byly úchyty pro snížení hluku přestěhovány z karoserie na motor.
(T603-B) Výkon +5 k na  77,2 kW (100 k) při 4800 ot./min.
Točivý moment +8 Nm na 160 Nm
Spotřeba paliva -0,5 l na 12,5 l / 100km
(T603-G) Zdvih -2 mm na 70 mm
Objem motoru -73cm3 na 2472 cm3
Kompresní poměr +1,7 na 8,2
Výkon 73,5 kW (100 k) při 4800 ot./min.
Točivý moment 166 Nm
(T603-H) montoval se od r.v.1963 do T603/2 v provedeních:
- T603 HB - pro export
- T603 HT - pro tropy

Zapalování: dynamoakumulátorové s odstředivou i podtlakovou regulací předstihu. Od r.v. 1973 bezkontaktní tyristorové.

Elektrická instalace: 12 V ; 2 baterie po 6 V / 82 Ah; dynamo Bosch LJ/GJM 160W,nebo Pal 200W. Na přání bylo montováno dynamo i do pravého větráku (pro městský provoz). Později dynamo 300 W. Od r.v. 1973 elektronické zapalování v pravé části motoru na boční stěnu, od r.1975 vstřikování.

Převodovka: čtyřrychlostní se cloněnou (blokovanou) synchronizací. Dodávala se ve dvojím odstupňování převodů, normálním nebo na přání horským. Řazení bylo specielně odlehčeno. Převodovka tvořila celek s rozvodovkou zadní hnací nápravy.

Spojka: suchá jednokotoučová s hydraulickým ovládáním, pro zvýšení přítlačné síly pružiny má malá odstředivá závažíčka.

Přední náprava: samostatně montovaná tehdy nového typu McPherson ve vlečených klikových ramenech.

Řízení: hřebenové s hydraulickými tlumiči kmitů.

Zadní náprava: kyvadlová se seřiditelnými podélnými rameny. Zvláštností byl i seřiditelný souběh zadních kol.

Brzdy:  bubnové dvouokruhové, ještě na počátku výroby z tech. důvodů zaměněny za jednookruhové, dvouklíčové. Od r. 66 posilovač brzd. Od r.v. 1969 na všech kolech kotoučové. Parkovací s mechanickým převodem na zadní kola.

Brzdová kapalina: ATE Lockheed Blaue Original nebo Pentosin. Později Syntol HD 190.

Pneumatiky: 6,70 x 15.Zásobní kolo v samostatné schránce pod hlavním zavazadlovým prostorem s přístupem pod předním nárazníkem.

Ráfky: 4,50 E x 15.

Pérování: vinutými pružinami.

Tlumiče: hydraulické, teleskopické.

Hmotnosti: Pohotovostní: 1 470 kg.
Užitečná: 490 kg.
Motor se spojkou a bez náplní: 180 kg.
Rozměry: rozvor náprav: 2 750 mm.
rozchod kol vpředu/vzadu: 1 430 / 1 400 mm.
světlá výška: 200 mm.
celkové rozměry: 5 065 x 1 910 x 1 530 mm.
T603/2  r.v.63 Rozchod kol +55 mm.
Průměr otáčení ze 14 na 11,5 m.

Stoupavost: s plným zatížením až 42 %.

Max. rychlost: 162 km/h

Spotřeba: 13 l /100 km (od r.v.1963 s motorem T603H 12,5 l / 100 km)

Objem palivové nádrže: 50 L na T603/2 od r.v.63 zvýšeno na 52litrů.