V r. 1964 bylo upraveno několik vozů pro účast k vytrvalostnímu . Na první pohled je bylo možno poznat podle žluto-červené karoserie.
Pohotovostní hmotnost: 1470 kg.
Pneu: Barum 6,70 x 15 Extra Sport
Max. rychlost: 160 km/h.
V r. 1965 další úpravy pro třídu GT
Max. výkon: 148 k
Kompresní poměr: 9,2
V r. 1966 pro účast v Marathon de la Route ve skupině B5
Max. výkon: 150 k/6000 ot.-1
Karburátor: 4x dvojitý Weber DCNL
Zapalování: Elektronické AEC.
Brzdy: Kotoučové na všech kolech s posilovačem - licence Girling.
Pneu: Dunlop 185 - 15
Karoserie: Dveře a kapoty laminátové (s kovovou kostrou), okna ve dveřích zasklena spec. bezpečnostním plexisklem, bezpečnostní palivová nádrž zapuštěná do předního zavazadelníku, ochranná bezpečnostní klec, hasicí přístroje, krátká řadicí páka na zemi mezi anatomickými laminátovými sedadly, přístrojová deska byla dovybavena přístroji nezbytnými pro soutěže.
Později bylo pro skupinu B6 použito i ejektorové chlazení (+ 14 koní)
Max. výkon: 173 k/6000 ot.-1
Max. rychlost: 195 km/h.
Pohotovostní hmotnost: 1320 kg.