Výrobce: | AZNP Mladá Boleslav |
Československo |
Motor: čtyřdobý zážehový čtyřválec OHV, uložený vpředu podél |
objem motoru: | 1987 cm3 | 2345 cm3 | 2545 cm3 | 2472 cm3 | |
vrtání: | 72 mm | 72 | 75 | 75 | |
zdvih: | 61 mm | 72 | 72 | 70 |
výkon: | až 147 kW (200 k) při 8000 ot./min. | |
kompresní poměr: | postupně 6,4:1 11,5:1 13,5:1 | |
karburátor: | 2x spádový Solex 32 IFF, později Weber 40 DCL | |
sklon motoru: | 90° | |
chlazení: | vzduchové, ejektorové, s chladičem oleje |
Zapalování: původně dynamo-bateriové, později magneto Scitilla - Vertex
Převodovka: čtyřrychlostní se synchronizací II., III. a IV. stupně
Spojka: suchá jednokotoučová s hydraulickým ovládáním
Karoserie: z hliníkových plechů, jednomístná
Podvozek: příhradový rám z tenkostěnných trubek
Brzdy: kapalinové, bubnové
Řízení: hřebenové
Přední náprava: lichoběžníkové polonápravy
Zadní náprava: kyvadlové úhlové polonápravy
Pérování: podélně uložené zkrutné tyče
Tlumiče: kapalinové, teleskopické
Pneumatiky: | vpředu: | 5,50 x 15 |
vzadu: | 6,50 x 15 |
Ráfky: 4,00 x 15
Rozměry: | rozvor náprav: | 2250 mm, později 2350 mm |
rozchod kol: | 1300 mm | |
celkové rozměry: | 3460x1475x980 mm |
Celková hmotnost: 775 kg
Max. rychlost: 215 km/h
Objem palivové nádrže: 100 l
Palivo: 100 l |
70,5 % metylakohol |