Dne 5. 3. 1934 byl vůz T 77 představen v Praze
novinářům a automobilovým odborníkům, kteří jím byly nadšeni. Bylo
konstatováno, že tento vůz otevírá nové perspektivy v konstrukci i automobilové
praxi.
Na podzim roku 1934 byla luxusní limuzína T 77 vystavena na pařížském
autosalonu, kde se stala středem pozornosti. Zástupci francouzských automobilek, ředitelé
amerických automobilových společností a technici Rolls-Royce si nechali vůz předvést
na silnici. Techniky zajímalo zejména to, že motor má pouhých 60k a dosáhne téměř
150 km/h (na to byla standardně potřeba minimálně 100k).
Do roku 1936, kdy se začalo s výrobou modernějšího typu T 77a, bylo
vyrobeno pouhých 95 těchto vozidel. Upravený vůz T 77 se zúčastnil roku 1934 závodu
"1000 mil ČSR" především pro ověření správnosti nové "tatrovácké
koncepce" osobních vozidel.
Modernizovaný typ T 77a měl výkonnější motor, a i v sérii se vozidla
od sebe částečně lišila drobnými úpravami karosérie, protože i v průběhu výroby
probíhaly změny v umístění světlometů, měnil se tvar přeního skla a nasávání
chladícího vzduchu motoru. Maximální rychlost se zvýšila na 150 km/h. Celkem bylo do
roku 1938 vyrobeno 154 kusů vozidel T 77a.
Dodnes vyrábí vynikající automobily s motorem umístěným do jinak nevyužitelného prostoru splývající zadní části aerodynamické karosérie firma Porsche. Zde se nabízí myšlenka, zda konstruktér Ferdinand Porsche skutečně nečerpal náměty pro své konstrukční studie z prototypu V 570 (velmi podobné později vyráběnému VW Brouk. S dvouválcovým vzduchem chlazeným motorem s protiběžnými válci a objemu 854ccm.) a aerodynamického vozu T 77, tak, jak uvádějí někteří badatelé. Je totiž historicky dokázáno, že Porsche udržoval přátelské vztahy s Ledwinkou a není vyloučeno, že k tomu patřila i výměna zkušeností při stavbě nových vozidel.