Výrobce: | Tatra n.p. |
Kopřivnice | |
Československo |
Karoserie: Samonosná čtyřdveřová pětimístná svařená z ocelových výlisků s vestavěným páteřovým nosníkem čtvercového průřezu. Vyráběny byly obě varianty - s řízením vlevo, i vpravo. Dvě oddělená křesla vpředu, vzadu lavice pro tři cestující. Vytápění kabiny bylo teplým vzduchem od motoru, avšak pouze na přání. Zavazadlový prostor 0,4dm3 za zadními nedělenými sedadly.
Motor: čtyřdobý zážehový plochý čtyřválec OHC s protilehlými válci, uložený podélně za zadní nápravou. Písty z lehkého kovu měli dva těsnící a jeden stírací kroužek, kliková hřídel uložená ve třech ložiskách.
Objem motoru | 1749 ccm | |
Vrtání | 75 mm | |
Zdvih | 99 mm | |
Kompresní poměr | 5,9:1 | |
Max. výkon | 40 k /3200 ot. /min (29,4 kW) | |
Karburátor | jednoduchý, spádový. Zenith 30 IMF | |
Chlazení | vzduchem |
Zapalování: 12V, akumulátorové Bosch, nebo Scintilla
Převodovka: čtyřrychlostní, 3. a 4. převodový stupěň se synchronizací. V bloku s rozvodovkou a řadící pákou na podlaze.
Spojka: suchá jednokotoučová
Přední náprava: kola jsou na dvou příčných listových perech
Řízení: hřebenové
Zadní náprava: kyvadlová s koly na šikmých půleliptických listových perech.
Tlumiče: všechny teleskopické
Pneumatiky: 5,75 - 16.
Brzdy: bubnové na všech kolech, ruční brzda pouze na zadní kola
Hmotnosti: | Pohotovostní: | 1 150 kg. |
Užitečná: | 450 kg. |
Rozměry: | rozvor náprav: | 2 600 mm. |
rozchod kol vpředu/vzadu: | 1 250 / 1 230 mm. | |
celkové rozměry: | 4 270 x 1 610 x 1 450 mm. | |
světlá výška: | 210 mm. |
Max. stoupavost: při plném zatížení 30%
Max. rychlost: 130 km/h
Max. trvalá rychlost: 110 km/h
Trvalá rychlost: 130 km/h
Spotřeba: 11 l /100 km benzinu a 0,2 l/100km oleje