Technické údaje

Výrobce: VEB Sachsenring, Automobilwerke Zwickau
NDR

Karoserie: Tudor (dvoudveřová) nebo kombi (třídveřová) čtyřmístná. Roku 1979 typ Tramp s otevřenou karoserií. Ocelová kostra s nosnou svařovanou podlahovou deskou. Vnější panely z Duroplastu.

Motor: dvoudobý zážehový dvouválec, uložený vpředu napříč
objem motoru T600: 499 cm3
objem motoru T601
    typ P60 i P63/64:
594,5 cm3
poměr míšení palivo/olej 1díl M2T a 33,3 dílu benzinu o min. okt. čísle 80
výkon motoru P60: 16,9 kW (23 k) při 3800 až 4000 ot./min.
točivý moment P60: 0,51 Nm (5,2 kpm) při 2700až 2800 ot./min.
výkon motoru P63/64: 19,2 kW (26 k) při 4200 ot./min.
točivý moment P63/64: 0,539 Nm (5,5 kpm) při 2800až 3000 ot./min.
vrtání: 72 mm
zdvih: 73 mm
kompresní poměr: 7,6:1
rozvod: vratné vyplachování
výfuk, přepouštění - časování symetrické, ovl. písty
plnění - časování nesymetrické, ploché šoupátko
karburátor: do r.1966   28 HB2-2
r.1966-67   28 HB2-3
r.1967-69   28 HB2-6
od r.1969   28 HB2-7
chlazení: vzduchové nucené s axiálním ventilátorem
hmotnost motoru: 56 kg

Elektrická instalace:

napětí:

6 V
dynamo: 200 W

Akumulátor: 6V do r.1966 56Ah; od r.1967 84 Ah.

Převodovka: čtyřrychlostní, se synchronizovanými dopřednými rychlostními stupni. Kola s čelním ozubením. Soukolí I. a IV. rychl. stupně ve stálém záběru. IV. rychl. stupeň vybaven volnoběžkou.

Převodové poměry (vždy :1): 4,08 - 2,32 - 1,51 - 1,03 - Z3,83

Stálý převod: 4,33

Řazení: pod volantem, typ G 50 S - přímé mechanické

Stoupavost: I    - 37%
II   - 21%
III  - 14%
IV  -   8%

Spojka: třecí suchá jednokotoučová s mechanickým ovládáním. Do r.1968 typ LR 5/6; od r. 1969 typ T5

Podvozek: plošinový rám s ocelovou kostrou smaonosné karoserie, s pomocným rámem pro poháněcí ústrojí a přední nápravu.

Přední náprava: hnaná - lichoběžníková

Zadní náprava: rozvidlené závěsné rameno uložené v pryži

Pérování: příčná listová pera

Tlumiče: teleskopické, dvojčinné.

Pneumatiky: 5,20 - 13 od r.1966 bezdušové.

Ráfky: 4J x 13

Rozměry: rozvor náprav: 2020 mm
rozchod kol vpředu / vzadu: 1206 / 1255 mm
celk. rozměry: tudor
(nezatížené)     kombi
3555x1505x1440 mm
3560x1510x1470 mm
světlá výška:
(1/2 zatížení)
155 mm

Pohotovostní hmotnost: tudor 615 kg; kombi 650 kg.

Přívěs o celkové hmotnosti: 280 kg ale bez záruky.

Max. rychlost: 100 km/h (max. trvalá rychlost 90 km/h).

Spotřeba: 6,8 l /100 km

Palivová nádrž: spádová asi 24 litrů (od r.1973 26 litrů)