Výrobce: | VEB Sachsenring, Automobilwerke Zwickau |
NDR |
Karoserie: Tudor (dvoudveřová) nebo kombi (třídveřová) čtyřmístná. Roku 1979 typ Tramp s otevřenou karoserií. Ocelová kostra s nosnou svařovanou podlahovou deskou. Vnější panely z Duroplastu.
Motor: dvoudobý zážehový dvouválec, uložený vpředu napříč |
objem motoru T600: | 499 cm3 | |
objem motoru T601 typ P60 i P63/64: |
594,5 cm3 | |
poměr míšení palivo/olej | 1díl M2T a 33,3 dílu benzinu o min. okt. čísle 80 | |
výkon motoru P60: | 16,9 kW (23 k) při 3800 až 4000 ot./min. | |
točivý moment P60: | 0,51 Nm (5,2 kpm) při 2700až 2800 ot./min. | |
výkon motoru P63/64: | 19,2 kW (26 k) při 4200 ot./min. | |
točivý moment P63/64: | 0,539 Nm (5,5 kpm) při 2800až 3000 ot./min. | |
vrtání: | 72 mm | |
zdvih: | 73 mm | |
kompresní poměr: | 7,6:1 | |
rozvod: | vratné vyplachování výfuk, přepouštění - časování symetrické, ovl. písty plnění - časování nesymetrické, ploché šoupátko |
|
karburátor: | do r.1966 28 HB2-2 r.1966-67 28 HB2-3 r.1967-69 28 HB2-6 od r.1969 28 HB2-7 |
|
chlazení: | vzduchové nucené s axiálním ventilátorem | |
hmotnost motoru: | 56 kg |
Elektrická instalace: |
napětí: |
6 V |
dynamo: | 200 W |
Akumulátor: 6V do r.1966 56Ah; od r.1967 84 Ah.
Převodovka: čtyřrychlostní, se synchronizovanými dopřednými rychlostními stupni. Kola s čelním ozubením. Soukolí I. a IV. rychl. stupně ve stálém záběru. IV. rychl. stupeň vybaven volnoběžkou.
Převodové poměry (vždy :1): 4,08 - 2,32 - 1,51 - 1,03 - Z3,83
Stálý převod: 4,33
Řazení: pod volantem, typ G 50 S - přímé mechanické
Stoupavost: | I - 37% |
II - 21% | |
III - 14% | |
IV - 8% |
Spojka: třecí suchá jednokotoučová s mechanickým ovládáním. Do r.1968 typ LR 5/6; od r. 1969 typ T5
Podvozek: plošinový rám s ocelovou kostrou smaonosné karoserie, s pomocným rámem pro poháněcí ústrojí a přední nápravu.
Přední náprava: hnaná - lichoběžníková
Zadní náprava: rozvidlené závěsné rameno uložené v pryži
Pérování: příčná listová pera
Tlumiče: teleskopické, dvojčinné.
Pneumatiky: 5,20 - 13 od r.1966 bezdušové.
Ráfky: 4J x 13
Rozměry: | rozvor náprav: | 2020 mm |
rozchod kol vpředu / vzadu: | 1206 / 1255 mm | |
celk. rozměry: tudor (nezatížené) kombi |
3555x1505x1440 mm 3560x1510x1470 mm |
|
světlá výška: (1/2 zatížení) |
155 mm |
Pohotovostní hmotnost: tudor 615 kg; kombi 650 kg.
Přívěs o celkové hmotnosti: 280 kg ale bez záruky.
Max. rychlost: 100 km/h (max. trvalá rychlost 90 km/h).
Spotřeba: 6,8 l /100 km
Palivová nádrž: spádová asi 24 litrů (od r.1973 26 litrů)